Παρέμβαση της Προέδρου του Δ.Σ. του Κ.Ε.Θ.Ι. σε εκδήλωση στο Πάντειο

Η  Πρόεδρος του Δ.Σ. του Κ.Ε.Θ.Ι. Ειρήνη Αγαθοπούλου κλήθηκε και συμμετείχε μεταξύ άλλων την Τρίτη 12/4/2016 στο εισηγητικό πάνελ της εκδήλωσης του Εργαστηρίου Σπουδών Φύλου του Παντείου Πανεπιστημίου με θέμα «Πολιτικές Ισότητας των Φύλων – Δράσεις και προοπτικές».

Εκεί η Πρόεδρος του Κ.Ε.Θ.Ι. είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τις κατευθύνσεις, τις πολιτικές και τις δράσεις (ερευνητικές και μη) που η νέα Διοίκηση του Κ.Ε.Θ.Ι. έχει προκρίνει για την τρέχουσα περίοδο, σχετικά πάντα με την ένταξη της διάστασης του φύλου σε νευραλγικούς τομείς της δημόσιας σφαίρας στην Ελλάδα.

Είχε επίσης την ευκαιρία να συνομιλήσει με το νεανικό κοινό της εκδήλωσης και να ανταλλάξει απόψεις πάνω σε ζητήματα που τέθηκαν.

Συνεχίστε με τα παρακάτω
Η Πρόεδρος του ΔΣ του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας, Δρ Ελένη Αν. Ζενάκου, επισκέφθηκε την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024 το Συμβουλευτικό Κέντρο του ΚΕΘΙ στην πόλη της Μυτιλήνης. Επισυνάπτεται η ανακοίνωση.
Η Πρόεδρος του ΔΣ του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας, Δρ Ελένη Αν. Ζενάκου, επισκέφθηκε την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024 το Συμβουλευτικό Κέντρο του ΚΕΘΙ στην πόλη της Μυτιλήνης. Επισυνάπτεται η ανακοίνωση.
Το ΚΕΘΙ δημοσιεύει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη σύναψη μίας (1) σύμβασης μίσθωσης έργου για το έργο της "Επιστημονικής εποπτείας του έργου των στελεχών των δομών / Παρακολούθηση της δράσης των δομών" στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Επιστημονική Επίβλεψη /
Η 11η Οκτωβρίου ανακηρύχθηκε Παγκόσμια Ημέρα Κοριτσιού (International Day of Girl Child) με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στις 19 Δεκεμβρίου 2011, για να αναγνωρίσει τα δικαιώματα των κοριτσιών και τις προκλήσεις με τις οποίες έρχονται αντιμέτωπα σε όλο τον κόσμο.. Με
Η 11η Οκτωβρίου ανακηρύχθηκε Παγκόσμια Ημέρα Κοριτσιού (International Day of Girl Child) με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ στις 19 Δεκεμβρίου 2011, για να αναγνωρίσει τα δικαιώματα των κοριτσιών και τις προκλήσεις με τις οποίες έρχονται αντιμέτωπα σε όλο τον κόσμο.. Με