Υπ’ αριθμ. 4/2021 – MIS 5000619 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το ΚΕΘΙ δημοσιεύει την υπ’ αριθμ. 4/2021 – MIS 5000619 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος που αφορά τη σύναψη μίας (1) σύμβασης μίσθωσης έργου για την παροχή διερμηνείας (γλώσσα φαρσί) στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Λειτουργία δομών και υπηρεσιών της δημόσιας διοίκησης προς όφελος των γυναικών και για την καταπολέμηση της βίας – Λειτουργία Κέντρων Συμβουλευτικής Υποστήριξης γυναικών θυμάτων βίας σε περιφερειακό επίπεδο (Συμβουλευτικό Κέντρο Θεσσαλονίκης)» με Κωδικό ΟΠΣ 5000619 στο Ε.Π. «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020».

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής φακέλων συμμετοχής: Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021.

Συνεχίστε με τα παρακάτω
Την Πέμπτη 11/04/2024, το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) συμμετείχε σε Ημέρα Ενημέρωσης με θέμα: «Γυναίκα και αγορά εργασίας», που διοργάνωσε το Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας και η Επιτροπή Ισότητας των Φύλων (ΕΙΦ) του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και
Ο Περιφερειάρχης Αττικής, κύριος Νίκος Χαρδαλιάς, πραγματοποίησε την Παρασκευή 05/04/2024 επίσκεψη στο Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ), με σκοπό την ανάληψη κοινών δράσεων μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και του ΚΕΘΙ για την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και καταπολέμηση
Η 8η Μαρτίου καθιερώθηκε ως η Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των Γυναικών, σε μια προσπάθεια να αναδειχθούν οι έμφυλες ανισότητες και να κατοχυρωθούν τα δικαιώματα των κοριτσιών και των γυναικών σε όλες τις εκφάνσεις της ιδιωτικής και δημόσιας ζωής. 47 χρόνια μετά την
Ο Διοικητής της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), κύριος Σπύρος Πρωτοψάλτης και η Αντιπρόεδρος του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ), κυρία Αθανασία Ξεπαπαδάκου υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας, επισφραγίζοντας τη σύμπραξη των δύο φορέων προς ενίσχυση των δράσεων
Το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) προκηρύσσει Μαθητικό Διαγωνισμό με ΘΕΜΑ: «ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΑ» Απευθύνεται στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έλαβαν μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών