Υπ'αριθμ. 3/2022 - MIS 5000490 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το ΚΕΘΙ δημοσιεύει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη σύναψη μίας (1) σύμβασης μίσθωσης έργου, για το έργο "Επιστημονική εποπτεία του έργου των στελεχών των δομών / Παρακολούθηση της δράσης των δομών " στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης "Οριζόντιες Παρεμβάσεις Εθνικής Εμβέλειας για την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών" - Υποέργο 1 "Επίβλεψη - Παρακολούθηση και συντονισμός των Δομών του δικτύου για την πρόληψη και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας κατά των γυναικών" με κωδ. ΟΠΣ 5000490 στο ΕΠ "Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα 2014-2020".

Καταληκτική Ημερομηνία υποβολής των φακέλων συμμετοχής:  Τρίτη 03-05-2022.

Συνεχίστε με τα παρακάτω
Αθήνα, 18-04-2022 Παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων για την υπ'αριθμ. 1/2022 - Κωδ. 61.90.03 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος που αφορά τη σύναψη συνολικά τριών (3) συμβάσεων παροχής ανεξαρτήτων υπηρεσιών στο πλαίσιο εκπόνησης του ερευνητικού έργου με τίτλο: "Διαδικτυακή Βία κατά
Αθήνα, 18-04-2022 Παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων για την υπ'αριθμ. 1/2022 - Κωδ. 61.90.03 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος που αφορά τη σύναψη συνολικά τριών (3) συμβάσεων παροχής ανεξαρτήτων υπηρεσιών στο πλαίσιο εκπόνησης του ερευνητικού έργου με τίτλο: "Διαδικτυακή Βία κατά
Το ΚΕΘΙ δημοσιεύει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη σύναψη συνολικά τριών (3) συμβάσεων παροχής ανεξαρτήτων υπηρεσιών στο πλαίσιο εκπόνησης του ερευνητικού έργου με τίτλο: "Διαδικτυακή Βία κατά των Νεαρών Γυναικών".. Καταληκτική Ημερομηνία υποβολής αιτήσεων: Δευτέρα 18
Το ΚΕΘΙ δημοσιεύει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη σύναψη συνολικά τριών (3) συμβάσεων παροχής ανεξαρτήτων υπηρεσιών στο πλαίσιο εκπόνησης του ερευνητικού έργου με τίτλο: "Διαδικτυακή Βία κατά των Νεαρών Γυναικών".. Καταληκτική Ημερομηνία υποβολής αιτήσεων: Δευτέρα 18
Συνεχίζοντας το ταξίδι μας στον χώρο της εκπαίδευσης, το ΚΕΘΙ σε συνεργασία με την UNICEF, προέβησαν στην έκδοση του βιβλίου «Όλα από την Αρχή», που έχει ως σημείο αναφοράς τη Σύμβαση της Κωνσταντινούπολης και δίνει έμφαση, για πρώτη φορά, στις εμπειρίες και την ανάγνωση των