Το μήνυμά μας έφτασε παντού

Το μήνυμα ενάντια στην έμφυλη και ενδοοικογενειακή βία την περίοδο της καραντίνας έφτασε παντού. Το δίκτυο της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων ήταν έτοιμο να διαχειριστεί κάθε περιστατικό που προέκυψε. Αλλά για να μάθουν γι’ αυτό οι γυναίκες που το χρειάζονται, έπρεπε να δοθεί βήμα και να φτάσει η πληροφορία παντού. Το σποτ που ετοιμάστηκε από το κυβερνητικό επιτελείο και την ΓΓΟΠΙΦ για να μάθουν όλες οι γυναίκες πως το «μένουμε σπίτι» δεν σημαίνει «μένουμε σιωπηλές», προβλήθηκε από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, οι οποίοι ασχολήθηκαν με την έμφυλη και ενδοοικογενειακή βία στα ενημερωτικά προγράμματά τους. Παράλληλα, οι ανακοινώσεις των Συμβουλευτικών Κέντρων μας αναρτήθηκαν σε δεκάδες περιφερειακά sites και πολλά στελέχη μας παραχώρησαν συνεντεύξεις σε τηλεοπτικούς σταθμούς, εφημερίδες κα. Σε όλες τις τοποθετήσεις τους, το μήνυμα ήταν σαφές: Μένουμε σπίτι, μένουμε ασφαλείς. Είμαστε εδώ για εσάς. Το αποτέλεσμα ήταν ενθαρρυντικό, καθώς τον Απρίλιο η κλήση για 1η φορά στην γραμμή SOS αποτελεί την συντριπτική πλειοψηφία (91%, 693 κλήσεις). Σε ερώτηση για την πηγή πληροφόρησης για την δομή (γραμμή SOS), ένα μεγάλο ποσοστό των ατόμων που κάλεσαν, απάντησε πως έλαβε γνώση μέσω τηλεόρασης και έπεται η ενημέρωση μέσω διαδικτύου. Αναφορικά με το πρόσωπο που κάλεσε στη γραμμή SOS, το μεγαλύτερο ποσοστό είναι η ίδια η ωφελούμενη, ενώ το 29% των κλήσεων αυτών προήλθε από τρίτα πρόσωπα (γονείς, παιδιά, αδέρφια, γείτονες-ισσες, φίλοι-ες και λοιποί συγγενείς). Οι ίδιες οι γυναίκες αλλά και ο περίγυρός τους, κινητοποιήθηκαν και ζήτησαν βοήθεια. Τα Social Media Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν άκρως απαραίτητη  για την ενημέρωση των πολιτών. Όλο το διάστημα του περιορισμού στο σπίτι, πραγματοποιούνταν συνεχώς αναρτήσεις τόσο στη σελίδα του ΚΕΘΙ στο facebook, όσο και στο Instagram, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού. Μέσω αυτών, οι χρήστες και οι χρήστριες ενημερώνονταν για το τι πρέπει να κάνουν, ερχόμενοι/ες αντιμέτωποι/ες με περιστατικά βίας, για τις δομές του δικτύου της ΓΓΟΠΙΦ, καθώς και για τους τρόπους επικοινωνίας με αυτές. Ο αριθμός των κοινοποιήσεων των αναρτήσεων αυτών ξεπέρασε κάθε προσδοκία.   [video width="640" height="640" mp4=/sites/default/files/wp-content/uploads/2020/05/92273814_547604802819195_3973508160743219490_n.mp4][/video]
Συνεχίστε με τα παρακάτω
Το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ), στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου με τίτλο: «The Survivor Project: Enhancing Services for Refugee and Migrant GBV Survivors», παρέχει ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσίες διερμηνείας προς γυναίκες πρόσφυγες και μετανάστριες επιζήσασες έμφυλης βίας, σε
Το ΚΕΘΙ διενεργεί Πρόχειρο Μειοδοτικό Διαγωνισμό με κριτήριο κατακύρωσης την χαμηλότερη τιμή για την προμήθεια μελανιών και τόνερ για εκτυπωτές, φωτοτυπικά μηχανήματα και πολυμηχανήματα του φορέα. Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στο ποσό των τριών χιλιάδων ευρώ (3.000,00 €)
Αφορά τη σύναψη δύο (2) συμβάσεων μίσθωσης έργου στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου με τίτλο: “ARIADNE2: Developing and supporting multidisciplinary police reporting procedures to prevent and respond to domestic violence against migrant/refugee women”. Καταληκτική Ημερομηνίας
Το Κ.Ε.Θ.Ι. ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, ενός (1) ατόμου για την κάλυψη παροδικών αναγκών του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας, για τις ανάγκες του Συμβουλευτικού Κέντρου Σύρου, στο πλαίσιο υλοποίησης του Υποέργου 1
Αφορά τη σύναψη μίας (1) σύμβασης μίσθωσης έργου στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου με τίτλο: “SHARE: Promoting work-life balance in companies and a better sharing of care between men and women”. Το Έργο “SHARE: Promoting work-life balance in companies and a better sharing of care
Πρόσκληση υποβολής οικονομικής προσφοράς για την ανάθεση παροχής υπηρεσιών για τη δημιουργία μιας σειράς μικρών animated κλιπ/βίντεο για κοινωνικά δίκτυα, διάρκειας 30 έως 60 δευτερολέπτων, τα οποία θα απευθύνονται σε έφηβες και εφήβους στο πλαίσιο υλοποίησης από το ΚΕΘΙ του